vineri, 21 decembrie 2012

Demers in numele sindicatului "PROAUTONOMIA"


Este cunoscut faptul că ocuparea unei funcții publice se face prin concurs. Mai mult, pentru a asigura imparțialitatea și independența de factorul politic, judecătorii Curții Constituționale puteau fi numiți numai după participarea și câștigarea unui concurs de oupare a acestor funcții. Nici parlamentul și nici Președenția nu a anunțat și organizat un asemenea concurs. Această situație nu numai că denotă o încălcare flagrantă a principiilor statului de drept, ci încalcă și drepturile și libertățile fundamentale ale omului  (egalitatea în fața legii, dreptul liber de a-ți alege profesia) respectiv dreptul fiecărui cetățean român de a ocupa, în condițiile legii, funcția de judecător al Curții Constituționale. 
Mai mult, nu se cunoaște dacă toți judecătorii Curții C. au făcut dovada că sunt apți pentru muncă, din punct de vedere fizic și psihic, cert este însă că, președintele C. Constituționale a României este înregistrat din 2007, la DGASPC Bistrița, ca handicapat gradul II ireversibil, caracterizat de legea nr.263/2010 ca fiind în incapacitate totală de muncă. 
Bănuiesc că nu vă mai surprinde nimic, deci nici această situație, însă nu putem să stăm cu brațele încrucișate, având în vedere consecințele acestei situații pe care cu toții am resimțit-o și o simțim zi de zi.
Vă transmit alăturat cererea adresată plenului CC în data de 13.12.2012, cu ocazia judecării unor dasare, cerere respinsă de aceștia.

 c.j. Burulea Dan Nicolae

CURTEA CONSTITUȚIONALĂ
DOSAR Nr.____________ D/2012
TERMEN = 13.12.2012


ONORATĂ CURTE CONSTITUȚIONALĂ


          Sindicatul „PROAUTONOMIA” parte reclamantă – autor al excepției de neconstituționalitate a Legii nr.118/2010, în cauza din dosar de mai sus;
Conștienți de lipsa unor prevederi legale exprese, prin analogie;
În baza principiilor general valabile, a acordurilor internaționale privind funcționarea justiției în statul de drept, a dispozițiilor art. 21 din Constituția României;
În conformitate cu prevederile art. 50 din Legea nr.47/1992, pentru buna desfășurare a activității Curții Constituționale;
Având în vedere recunoașterea d.lui Zegrean Augustin a incapacității sale de muncă, prin înregistrarea sa ca persoană cu handicap accentuat, ireversibil, de gradul II., în prezența acestuia considerăm Plenul Curții Constituționale ca lipsit de competență să judece excepția de neconstituționalitate a Legii 118/2010,  fapt pentru care sesizăm și
Solicităm plenului, potrivit dispozițiilor art.67, alin.2, să se pronunțe mai întâi asupra încetării mandatuluia președintelui – judecător,  Zegrean Augustin, pentru imposibilitatea exercitării funcției de judecător mai mult de 6 luni de zile și încălcarea prevederilor art.16, alin.3 din Constituție și art.64 lit.a) din Legea nr.47/1992.  
 

MOTIVE:

 1. Pentru desfășurarea oricărei activități publice remunerate, ca de altfel pentru prestarea oricărei munci, fie în interes public sau privat, orice persoană, conform prevederilor legale în vigoare, trebuie să dovedească prin adeverința medicală că este apt pentru muncă. Această adeverință este necesară nu doar pentru a garanta angajatorului, capacitatea fizică și psihică a persoanei de a desfășura activitatea pentru care este angajat și remunerat, ci și pentru a asigura și garanta protecția dreptului social la sănătate și la viață a persoanei angajate în muncă. În acest sens, atât dispozițiile art.27 din Legea nr. 53/2003, prevede că:  (1) O persoana poate fi angajata in munca numai in baza unui certificat medical, care constata faptul ca cel in cauza este apt pentru prestarea acelei munci., cât și  Legea nr.303/2004, art.14, alin.2, lit. e), dispune că o persoană poate fi judecător dacă: este apta, din punct de vedere medical si psihologic, pentru exercitarea functiei.
Conform răspunsului transmis de dl. Zegrean Augustin, prin adresa nr.4591/21.11.2012, a Curții Constituționale, acesta recunoaște că este înregistrat la Direcția Generală de Asistență și Protecție Socială Bistrița-Năsăud, ca persoană cu handicap accentuat, ireversibil, de gradul II, fără a preciza data de la care s-a realizat aceasta. Având în vedere prevederile Legii nr.263/2010, art.69, prin care se dispune că :- In raport cu gradul de reducere a capacitatii de munca, invaliditatea este:   b) de gradul II, caracterizata prin pierderea totala a capacitatii de munca, cu pastrarea capacitatii de autoingrijire”;, - considerăm că dl. Zegrean Augustin nu putea și nu poate să mai desfășoare activitatea de judecător al Curții Constituționale deoarece și-a pierdut capacitatea de muncă, respectiv este inapt medical de mai mult de 6 luni de zile, iar numirea ori păstrarea în funcție a domniei sale s-a efectuat cu încălcarea legii și a prevederilor art.16, din Constituția României  care dispune că:
(1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
(2) Nimeni nu este mai presus de lege.
(3) Funcţiile şi demnităţile publice, civile sau militare, pot fi ocupate, în condiţiile legii, de persoanele care au cetăţenia română şi domiciliul în ţară. Statul român garantează egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi pentru ocuparea acestor funcţii şi demnităţi.

Ținând cont de faptul că potrivit dispozițiilor art.64, lit.a) din Legea nr.47/1992  - Judecatorii Curtii Constitutionale sunt obligati sa-si indeplineasca functia incredintata cu impartialitate și în respectful Constituției, iar potrivit art.67, ali.1, lit. b) și c);    Mandatul de judecator al Curtii Constitutionale inceteaza in situatiile de incompatibilitate sau de imposibilitate a exercitarii functiei de judecator mai mult de 6 luni;  in caz de incalcare a prevederilor art. 16 alin. (3) sau ale art. 40 alin. (3) din Constitutie, republicata, sau pentru incalcarea grava a obligatiilor prevazute la art. 64., Potrivit dispozițiilor art.67, alin.2, solicitam Plenului Curții Constituționale constatarea incetarii mandatului d.lui Zegrean Augustin.

2. Această situație de incompetență a d.lui Zegrean Augustin crează în rândul membrilor de sindicat, ai căror reprezentanți suntem și în rândul tuturor cetățenilor țării, o îndoaială nu doar asupra moralității, profesionalismului și capacității de muncă a acestuia, ci o îndoială și asupra corectitudinii modului de numire și păstrare în funcția de judecător al Curții Constituționale, o îndoială asupra legalității și corectitudinii actelor Curții, o îndoială asupra funcționării statului de drept, pentru că; - Numit și păstrat în funcție cu încălcarea prevederilor legale, dl: Zegrean Augustin este bănuit că a fost părtinitor față de oamenii politici și puterea politică care l-a numit. Considerăm că acesta și și-a desfășurat activitatea servind această grupare politică în detrimentul întregii societăți și a statului Român. Respectiv considerăm că dl. Zegrean Augustin, numit și păstrat illegal în funcția de judecător și președinte al Curții Constituționale a refuzat și refuză să declare neconstituțională Legea nr.118/2010, deoarece a avut interesul să ajute formațiunea politică și guvernul care a promovat această lege, pentru ca aceasta, incapabilă să dezvolte alte resurse, să-și poată impune propriile politici bugetare și să direcționeze banii publici în propriile buzunare.

În statul de drept, unde supremația legii este unanim recunoscută și acceptată, ordinea și pacea socială este menținută în primul rând prin recunoașterea de către cetățeni a legalității  existenței instituțiilor publice și a recunoașterii puterii de lege a actelor emise de acestea. În acest sens,   autoritatea, pentru a fi funcțional competentă, trebuie să fie constituită în mod legal. Raportat la aceste reguli de drept, din momentul înregistrării d.lui Augustin Zegrean ca persoană cu handicap accentuat ireversibil, gradul II., dupa cel mult 6 luni de zile, Curtea Constituțională a României este constituită în mod nelegal și toate deciziile, hotărârile și avizele emise de plenul Curții Constituționale din care acesta a făcut și făce parte sunt susceptibile de a fi nule de drept.  Pentru toate cele de mai sus, solicit admiterea cererii așa cum a fost formulată.
                                                                      
 c.j. Burulea Dan Nicolae

Un comentariu:

  1. Domnilor,
    Ma remonteaza actiunile concertate de ofensiva juridica si de aliere a SCMD la actiuni de colaborare si ARMONIZARE NORMATIVA cu omologii din SUA si UE.
    Ca si organizatie a unor militari apreciez directionarea eforturilor noastre spre actiuni ferme de INVALIDARE a deciziilor aberante ale unei categorii de demnitari romani care si-au tradat prpriul popor supunandu-l la suferinte de real GENOCID.
    Operatiunile initiate in justitie si de apelare unitara a SCMD si la alte sindicate si ONG-uri care reprezinta INDUBITABIL intereselor poporului roman sunt mai corect dimensionate decat actiunile INDIVIDUALE ale membrilor nostri SCMD.

    ARGUMENTE !
    a) Vizibilitatea lipsei sprijinului USL in actiunile GHISE !
    b) Ce am realizat INDIVIDUAL daca am declansat SINGURI inclusiv actiuni penale de chemare in justitie? NIMIC.

    Care sunt cauzele INSUCCESULUI?
    1. In primul rand SINGULARITATEA spetei si lipsa sprijinului CA ORGANIZATIE A SCMD pe speta individualizata. Nu s-a sesizat oportunitatea valorificarii prin SCMD a unor spete deja documentate.
    2. Coeziunea DISPERATA a celor aflati la putere pentru a stopa orice actiune civilizata. Se vede CLAR din motivarea din justitie si INTOARCEREA IN DERIZORIU a oricarei probatiuni inclusiv cu eludarea faptelor semnalate a fost diriujata (vezi faptele). Batalia INDIVIDUALA a devenit din start TOTAL NESEMNIFICATIVA si fara coeziune ofensiva.
    3. Federalizarea UE si interesele LOR concertate cu cele ale unor demnitari din SUA pentru a-si proteja camarila de RASPUNDEREA decizionala contrara normelor democratice au gasit iata CADRUL JURIDIC SLABIT si in Romania unde legea se DICTEAZA DE UE si nu se respecta votul popular.
    4. Lipsa iesirii UNITARE A SCMD cu FORTA si vehementa unor MILITARI si prelungirea aberanta a CREDIBILITATII in clasa politica actuala a facut ca GENOCIDUL sa fie prelungit (vezi parerea mea pe blog la adresa http://icepaliga.blogspot.ro/2012/08/tradarea-parlamentului.html si, poate mai exact, si aici http://icepaliga.blogspot.ro/2012/07/etapa-treia-acerintelor-mesajului-din.html)
    5. AMORTEALA indusa in SCMD dupa ce unii dintre noi au fost RE-MITUITI ILEGAL CU GRADE SI PENSII in detrimentul altor militari si civili nevinovati si cu sperante mari in actiunile SCMD si CNSC.
    6. Mentinerea de USL in functie a unora din MARII VINOVATI de acest unic tip de GENOCID declansat de clasa politica profund viciata si de CONTINUAREA GENOCIDULUI asa dupa cum am scris si pe blog.

    SOLUTIA
    Revigorarea IMEDIATA a presiunilor SCMD si a CNSC cu atragerea VIZIBILA a aliantelor sindicale din SUA si UE (dupa cum va laudati) pentru a DEMONSTRA VIGOAREA SI DECIZIA FERMA A SCMD pentru o "DREPTATE PANA LA CAPAT" chiar impotriva vointei politice a USL.

    Doamne ajuta-ne !
    Lt.col.retragere
    Ioan CEPALIGA

    RăspundețiȘtergere